|
Gość |
Wysłany: Pon 11:58, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Mój bike jest troche młodszy - ma 6 lat ;P
Teraz postaram się uwzględnić wszystkie zmiany jakich dokonałem po zakupie roweru (nie piszę chronologicznie):
NIEKTÓRE ZMIANY PASUJĄ I DO TEGO I DO DRUGIEGO TUNINGU JAK: BŁOTNIKI - ŁADNIE WYGLĄDAJĄ I USTRZEGAJĄ MNIE PRZED BŁOTKIEM : ).
NIEKTÓRE ZMIANY WYKONUJE NAJPIERW WIRTUALNIE - NA KOMPUTERZE.
TUNING TECHNICZNY
- wymiana hamulców z metalowych V breków na v BREKI ALU DEORE,
- zakup amora RST,
- wymiana napędu wielotrybu, łożysk, łancucha, piast,
- wymiana manetek z grip shift na revo shift,
- wymiana linek hamulcowych i "przerzutkowych"
- zakup rogów,
- zakup stopki.
- zakup dwóch odlewanych felg aluminiowych sześcioszprychowych
TUNING OPTYCZNY
- zakup 3 błotników -przemalowalem, wymyślałem zamocowania. Do odblaskow użyłem małych śrubek, gdyż one wystarczały, a do blotnikow mocnych śrub, tudzież w połączeniu z nylonowymi opaskami).
ELEKTRYKA
- wmontowane dwie diody niebieskie do lampki rowerowej halogenowej "Cyklop", przełącznika dwupozycyjnego (2 lampki umiejscowione symetrycznie po dwóch stronach amortyzatora)
- umiejscowienie tylnej lampy rowerowej w tylnej części błotnika. Tu zmagałem się z tym aby mimo przechyłu błotnika, lampa byla ustawiona pod katem prostym do jezdni. Tylną lampę zrobiłem w stylu "Lexus" czyli klosz lampy jest przezroczysty, przez którego widać chrom (zrobiony z przedniej lampki "Cyklop"), w środku zmnajduje się czerwona dioda.
Włącznik tylnej lampy znajduje się przy kierownicy - w ten sposób nie muszę się odwracać do tyłu, żeby włączyć lampe - bardzo wygodne - polecam
-Mam też stroboskop pod suportem zrobiony z 3 niebieskich LED dyfuzyjnych, ale zdemontuje go a LEDY użyję do oświetlenia jezdni z przodu - zamierzam wsadzić do przedniej lampy na dynamo te 3 diody dyfuzyjne. Jeszcze pomyślę jak zrobię.
- poprowadzenie po oponach linii korektorem. Miedzy linią korektora aż do obręczy, które są ściskane klockami ham. - opony pomalowane niebieską farbą.
a i jeszcze coś fajnego zrobiłem w biku to jest... odwróciłem rogi jakby do wewnątrz w ten kształt (widok z góry):
przód bika
____
/ \ <- rogi
tył bika
tak że mam 2 tryby jeżdżenia;> - do jazdy szybkiej (normalnie za kiere trzymam)i do jazdy wolnej (wygodnej) - za rogi trzymając wtedy mam tułów idealnie wyprostowany jak w składaku!! i jade jak chopperem:D
a jak chce przyspieszyć to zmieniam trzymanie z rogów na kierownice i pochylam sie w przód i zmiana z czopera do streetfightera
no i te rogi jeszcze stuningowałem:D siora młodsza miała hulajnoge:D
i miała na kierce w tym pojezdzie fajne gombki to wymontowałem je i dałem na rogi..... teraz jest wogóle wypas wygoda:D
POZDRAWIAM |
|
|
|
|
|